OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG – INFORMACJA DLA KLIENTA
Przed oddaniem odzieży i przedmiotów do naszej pralni prosimy o zapoznanie się z poniższymi, ogólnymi warunkami świadczenia usług, które są częścią umowy o pranie.
1. Pralnia przyjmuje do prania wodnego, systemem LAGOON certyfikowanym przez WOOLMARK, odzież i przedmioty, zapewniając wykonanie usługi w sposób fachowy i rzetelny.
2. Przyjmowane do prania garderoba i przedmioty powinny posiadać fabryczne oznaczenia sposobu ich konserwacji. Przy braku w/w oznakowań usługę prania wykonujemy nie ponosząc odpowiedzialności za powstałe uszkodzenia lub zniszczenie.
3. Pralnia nie odpowiada; za szkody powstałe wskutek błędnej informacji o sposobie konserwacji zamieszczonym przez producenta na wyrobie, za odklejanie się materiału od warstwy usztywniającej (fizeliny), poduszek naramiennych, uszkodzenia suwaków i guzików, a także za uszkodzenia powstałe w wyniku wad ukrytych i nie odpowiedniej jakości materiałów, z których wykonane są przedmioty objęte usługą pralniczą.
4. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z powierzonych przedmiotów i garderoby, oraz nie odpowiada za przebarwienia tkanin ujawnione podczas prania a spowodowane użytkowaniem przez klienta, oraz wadą materiału.
5. Z uzasadnionych przyczyn pralnia ma prawo podjąć się wykonania usługi warunkowo tj. na odpowiedzialność Klienta, lub odmówić jej wykonania.
6. W przypadku zaginięcia lub zniszczenia z winy pralni powierzonych przedmiotów, lub garderoby, odszkodowanie dla Klienta stanowi kwotę odpowiadającą jej wartości, jednak nie większą niż 10-krotna cena wykonanej usługi. Roszczenia powstałe z w/w tytułu likwidowane są poprzez ubezpieczyciela wskazanego przez usługodawcę.
7. Opłata za usługę pobierana jest z góry, jedynie w uzasadnionych sytuacjach regulowana przez Klienta przy odbiorze, a wysokość opłat określa cennik usług pralni PINGWIN. Wartość usług na zlecenia nieobjęte cennikiem określa personel pralni.
8. Paragon, lub dowód przyjęcia potwierdzające przyjęcie przedmiotu usługi, są jedynymi dokumentami upoważniającymi do odbioru przedmiotu tej usługi.
9. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest przedstawienie paragonu za wykonanie usługi oraz sprawdzenie przedmiotu objętego usługą, przy jego odbiorze w pralni.
10. W przypadku nie odebrania przedmiotu usługi w ciągu 30 dni od dnia jej przyjęcia, naliczana jest opłata za ich składowanie. Po 60 dniach nieodebrany przedmiot, lub garderoba ulegają likwidacji.
11. Za przedmioty pozostawione w oddanej odzieży prania nie ponosi odpowiedzialności.
12. Klienci zlecając usługę pralniczą potwierdzają zapoznanie się z warunkami Regulaminu. Pralni Ekologicznej, jednocześnie wyrażając swoją zgodę na ich zastosowanie w sprawach spornych.
